W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona Główna systemu stron BIP w Polsce
Portal informacyjny PODGiK w Poznaniu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Deklaracja dostępności

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej: BIP - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.

Data publikacji strony internetowej: 2024-08-08 10:43:45.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-08-19.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-20.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

Treści niedostępne
Część plików nie jest dostępna cyfrowo.
Wyłączenia
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-04-01.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.

Dodatkowe informacje oraz spis skrótów klawiaturowych

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Podmiotowa strona BIP została zaprojektowana tak, aby jak największa liczba użytkowników mogła z niej swobodnie korzystać używając różnych systemów operacyjnych i różnych przeglądarek Dla osób słabowidzących przeznaczona jest wersja tekstowa oraz wersja o zwiększonym kontraście. Możliwa jest też zmiana wielkości czcionki tekstu w opublikowanych artykułach.

Oprócz myszki po witrynie można się poruszać za pomocą klawiatury. Klawisz "TAB" przesunie fokus do każdej z opcji nawigacji lub linków na ekranie. Kombinacja klawiszy Shift+TAB cofnie fokus na poprzedni element nawigacji. Naciskając Enter nastąpi przejście do zaznaczonego odnośnika. Używając strzałek "w dół" i "w górę" można przewijać stronę.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o informację. Osobą odpowiedzialną jest Agata Hoedt, Adam Koszuta. Kontakt: dostepnosc.cyfrowa@podgik.powiat.poznan.pl, tel. 61 62 19 647. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Za rozpatrywanie uwag i wniosków dotyczących dostępności cyfrowej BIP - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu jest Agata Hoedt, Adam Koszuta, dostepnosc.cyfrowa@podgik.powiat.poznan.pl, tel.61 62 19 647.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Dyrektor Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
ul. Franowo 26
61-302 Poznań
E-mail: sekretariat@podgik.powiat.poznan.pl
Telefon: 61 62 19 650
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Zarządcą budynku jest Powiatowy Ośrodek dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu.
Do budynku prowadzi 1 wejście główne usytuowane od ul. Franowo 26 oraz wejście boczne z parkingu. Wejścia zostały zaprojektowane z dopuszczalną 2-cm różnicą poziomów.


Wszystkie kondygnacje są dostosowane na potrzeby osób niepełnosprawnych. Dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim są dostępne szerokie korytarze i wejścia do pomieszczeń. Na każdym poziomie znajduje się toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych. Na parterze znajdują się toalety ogólnodostępne dla klientów.


Budynek wyposażony jest w windę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. Elementy sterujące z podświetleniem oraz oznaczeniem w alfabecie Braille’a umiejscowione w sposób umożliwiający łatwą obsługę. Komunikaty dźwiękowe sygnalizujące na którym poziomie znajduje się winda.

Parking zlokalizowany na tyłach budynku dysponuje dwoma wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych. Wjazd jest udostępniony poprzez zgłoszenie ochronie – domofon przed szlabanem – która pokieruje najkrótszą drogą do budynku. Do wszystkich pomieszczeń w budynku można wejść z psem przewodnikiem i psem asystującym. W budynku znajduje się pętla indukcyjna.
Nie ma możliwość skorzystania z usług tłumacza migowego.


Lokalizacja Wydziałów na poszczególnych piętrach budynku:

Na parterze znajduje się:
• Kancelaria,
• Wydział Obsługi Wniosków,
• Sala obsługi klienta -prowadzona jest obsługa klienta z zakresu obsługi wniosków o wydanie wypisów i wyrysów, mapy ewidencyjnej, mapy zasadniczej i innych materiałów PZGIK, oraz obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych.
Klient pobiera wydruk z biletomatu. Obsługa biletomatu polega na dotykowym wybraniu tematu wizyty i wygenerowania jej numeru. Na sali obsługi klienta umieszczone są monitory z głośnikami. Klient otrzymuje informacje wizualną i głosową wskazującą stanowisko obsługi.

Na pierwszym piętrze mieści się:
• Inspektor Ochrony Danych,
• Wydział Informatyki,
• Wydział Koordynacji Projektów,
• Wydział Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
• Wydział Ewidencji Gruntów i Budynków.

Na drugim piętrze mieści się:
• Gabinet Dyrektora,
• Gabinet Zastępcy Dyrektora,
• Sekretariat,
• Główny Księgowy,
• Wydział Finansów,
• Wydział Systemu Informacji Przestrzennej,
• Wydział Administracyjny,
• Wydział Organizacyjny i Kadr,
• Wydział Orzecznictwa Administracyjnego,
• Sale konferencyjne.

Aplikacje mobilne

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu nie obsługuje i nie posiada aplikacji mobilnych.

Dodatkowe informacje

Odpowiedzialny za treść: Agata Hoedt, Adam Koszuta
Opublikował w BIP: Logonet Logonet
Data opublikowania: 19.08.2024 10:23
Ostatnio zaktualizował: Logonet Logonet
Data ostatniej aktualizacji: 19.08.2024 10:59
Liczba wyświetleń: 83