W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona Główna systemu stron BIP w Polsce
Portal informacyjny PODGiK w Poznaniu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr GKG.GPK.0200.35.2024

Zarządzenie nr: GKG.GPK.0200.35.2024
Wydane przez: Dyrektora PODGiK
Z dnia: 18.04.2024
W sprawie: 1. Przeprowadzenia w trybie podstawowym postępowania o udzielenie zamówienia pn. "Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu". 2. Zatwierdzenia Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3. Powołania komisji przetargowej.
Status: Utraciło moc

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Izabela Marek
Wytworzył: Tomasz Powroźnik
Data wytworzenia: 18.04.2024
Opublikował w BIP: Agata Hoedt
Data opublikowania: 18.04.2024 15:00
Ostatnio zaktualizował: Agata Hoedt
Data ostatniej aktualizacji: 09.09.2024 15:23
Liczba pobrań: 2
Wersja dla czytnika ekranu
pdf, 121 kB
Odpowiedzialny za treść: Izabela Marek
Wytworzył: Tomasz Powroźnik
Data wytworzenia: 18.04.2024
Opublikował w BIP: Agata Hoedt
Data opublikowania: 18.04.2024 15:20
Ostatnio zaktualizował: Agata Hoedt
Data ostatniej aktualizacji: 09.09.2024 15:24
Liczba pobrań: 2
Odpowiedzialny za treść: Izabela Marek
Wytworzył: Tomasz Powroźnik
Data wytworzenia: 18.04.2024
Opublikował w BIP: Agata Hoedt
Data opublikowania: 18.04.2024 15:20
Ostatnio zaktualizował: Agata Hoedt
Data ostatniej aktualizacji: 09.09.2024 15:24
Liczba wyświetleń: 7